18 Nisan 2010 Pazar

Bu gün okadar güzel ve yorucu bir gündü anlatması
zor ama kısa bir şekilde değinecegim
Bu resim bağın altındaki bir kom şunun tarlası okadar güzel çiçek açmışki
paylaşayım dedim yaz geliyor gerçekten  kır çiçekleri uyanmış
Resimdeki sarı kır çiçekleri küçük küçük oluyor ama arılar bunlarda
güzel bal özü alıyorlar tabi kısa süreli çünkü bunlar küçük oldugundan
arı konuyor arıyı taşıyamaz durum da iken anlıcanız arılar hem uçuyor
hemde bal özü alıyorlar 
Gerçekten hava çok güzeldi ve hava güzel iken erkan boş dururmu ,cevap hayır
hemen kolları sıvadım katları traktörün römorkuna yükledim ve yaklaşı
80 temel petel çekilmiş çıtayıda beraber arılğıma biryanda koloni takip kartlarına
kovanların durumları not edildi diğer yandan katlarla beraber temel petekli çıtalr
arıalra verildi ,sonuç yorucu ama bir okadarda zevkli ve güzel idi
Arıların böyle sapsarı renkte petek gözlerine polen bastıgını gördüm polen akımı
olanca hızıyla devam ediyor
Tabi bu işlerle bittimi benim çalışmam ,cevap yine hayır gecen haftadan kalan  2dönüme yakın
bağın budamasını da bitirdim
Budaması yapılmadan önce ve sonra maşallah bu sene ürün allahın izniyle güzel olacağa benziyor





 Bu budama ile koydugum resimler 09.04.2010 tarihine ait malesef ozamn koyamamıştım şidi nasip oldu normalde yeni resimleri çekmeyi istemiştim ama arıları çektim baktım ki şarj bitmiş bende burya eski resimleri koydum , tüm arıcı arkadaşlara bol ve bereketli bir yıl dilerim.