5 Haziran 2010 Cumartesi

BOŞ BIRAKMAYA GELMİYOR

Sevgili arı dostları öncelikle herkese selamlar ,dün akşam üzeri arılığa gittim malum sınavlar dersler derken  müsayit olamıyorum ,gittim gitmesinede arılığa vardığımda saat 20:30 du birden hava karanlıklaştı bunun içinde fazla resim çekemedim yalnız koloniler arasında yürürken  yüksek seste uğultular  arıların durumunun iyi olduğunu gözteriyordu vardiya ya kalmış işçilerin  fabrikada çalışmaları gibi  kovan içlerinde de çalışmaların devam ettiği belli oluyordu , rast gele bir kaç kovan açtım , genelde komple  üst katı petekle dolu veriyordum bu biraz zayıf bir koloniydi ve bir  hafta önce 5  adet verdiğim   temel  petekleri kabartım  dalk yaptığını gördüm  hemen hazırda bulunan peteklei boş olan yere doldurdum ,mehmet yüksel abi üst katları  komple doldurup arıya veriyordu doğru yapıyor nedenide eğerki arı bu şekilde hızlı bir  gelişim  gösterdiği anda iş bulamaz ise böyle dalak yapıyor . Bunun ile ilğili fotolar.



En kısa zamnda yeni fotoğraflar yüklenecektir,sağlıçakla kalınız .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder